2014 m. vasario 25 d., antradienis

Manų - avižinių dribsnių blyneliai

Visiškai kitokie, netikėtai skanūs. Pasakyčiau, kad net labai skanūs. Bent jau man. Pabandykit ir jūs. Gal tai bus atradimas ;))


stiklinė - 250 ml
1 stikl. avižinių dribsnių ( greito paruošimo 1min; 5 min)
1 stikl. manų kruopų
500 ml kefyro
3 kiaušiniai
2 valg.š. cukraus
1/2 arbat.š. sodos
1/2 arbat.š. druskos
3 valg.š. aliejaus

Gaminimas: Į dubenį pilam manų kruopas ir avižinius dribsnius, išmaišom, užpilam kefyru, išmaišom ir paliekam 2 val. brinkti. Kiaušinius išplakam su cukrum ir druska, įmaišom aliejų. Sodą beriam į avižinių dribsnių, manų, kefyro mišinį ir išmaišom. Taip pat supilam kiaušinių, cukraus, aliejaus mišinį, gerai viską išmaišom.
Įkaitinam keptuvę, truputį patepam aliejum (darau tai silikoniniu šepetėliu), pilam tešlos ir kepam iš abiejų pusių. Tešla tirštesnė nei lietinių, bet man kepėsi normaliai, išėjo dideli blynai per visą keptuvę. Verčiau blynus mentele.
Šie blynai gaunas storesni, bet gerai laiko formą, skanūs. Man buvo skanūs ir vieni, bet tiks ir saldžiai, ir su pikantiškais padažais.
Skanaus.

4 komentarai:

  1. Jau žinau, kas bus savaitgalio pusryčiams :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Pabandykite, mums labai patiko. Jie tokie purūs ;)

      Panaikinti
  2. Mums taip pat labai patiko, nuo pirmo kąsnio :) Kartosim!
    Aš papildomai kvietinių miltų bėriau tešlos surišimui, nes pirmą blyną sunkoka apversti buvo.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Julija labai džiaugiuos ;) man tai viskas puikiai buvo. Gal nuo dribsnių priklauso kokia tešla gaunas

      Panaikinti